Pre spoločnosť Michal Polunc – Mäsiarstvo sme vytvorili prezentačnú webovú stránku, ktorá predstavuje ich ponuku tradičných mäsových výrobkov a čerstvého mäsa, vyrobených podľa starých receptúr bez použitia chemických prísad a stabilizátorov.
Kľúčové prvky projektu:
- Prezentácia produktov: Stránka poskytuje informácie o širokej škále mäsových výrobkov, ako sú šunkové salámy, domáce klobásy, klobásy so syrom na pečenie, debrecínska pečeň, údené stehno, údené karé, údené plece rolované či oravská slanina.
- Tradičná receptúra: Zdôraznenie výroby podľa tradičných receptúr bez použitia chemických prísad a stabilizátorov, čo podčiarkuje kvalitu a autentickosť ponúkaných produktov.
- Informácie o predajni: Návštevníci nájdu na stránke kontaktné údaje, adresu predajne v Oravskom Podzámku a otváracie hodiny, čo uľahčuje plánovanie návštevy a nákupu.
- Fotogaléria: Implementovali sme galériu fotografií, ktorá umožňuje návštevníkom nahliadnuť do predajne a zoznámiť sa s ponúkanými produktmi ešte pred osobnou návštevou.
- Responzívny dizajn: Webová stránka je optimalizovaná pre rôzne zariadenia, vrátane počítačov, tabletov a mobilných telefónov, čo zaručuje pohodlný prístup k informáciám pre všetkých používateľov.
Výsledkom je reprezentatívna webová stránka, ktorá efektívne komunikuje hodnoty a ponuku tradičného mäsiarstva Michal Polunc, a slúži ako dôležitý nástroj pre získavanie nových zákazníkov a udržiavanie vzťahov s existujúcimi klientmi.